روزنوشت پنج شنبه
































دلنوشته های دخترمردادی

سلام دوستای من خوبید ؟

امروز صبح ساعت 10ونیم ازخواب پاشدم دیدم مامانم با دوستم حرف میزنه ومیگه بیدار که شد بهتون زنگ میزنه بیدارشدم واومدم پای نت  وبعدش آهنگ گوش دادم رفتم پایین فیلم دیدم مامانم هم رفت بیرون نمازخوندم وناهار خوردم واومدم پای تلویزیون دیدم چیزی نداره اومدم حافظخوندم ارامش عجیبی بهم میده بعدش بابا اومد وهمه خوابیدند من پایین اهنگ گوش میدادم دیدم همکار بابام اومد اومدم تو اتاق اماده شدم ورفتیم خونه خیاط دوست خاله ام اندازه مو گرفت ورفتیم یکم خونه خاله ام وبا شوهرش اومدیم خونه مامان بزرگم یکم نشستیم رفتم شارزگرفتم دیدم زنداییم اومد رنگش پریده بودشکلک های شباهنگShabahang ومیگفت همسایه بابا بزرگم فوت کرد کلی ترسیدیم مامان بزرگم ومامانم رفتند خونه همسایشون دیدند تصادف کرده خانومش تو اتاق عمله وخودش هم فوت کرده خیلی خانواده خوبی بودند قدیم ها عروسی داییم رو تو خونه اونا میگرفتیم خدا بیامرزتش بعدش بابابزرگم و داییم اومدند ویکم بودیم وداییم مارو اوردخونه وخودش ماشین رو بقرداشت ورفت سریع اومدم نماز خوندم واتاقم رو مرتب کردم واومدم روزنوشت رو بنویسم وبم شام ویکم نت گردی ولالا

عاششششششششششششششششقتونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 21 شهريور 1392سـاعت 21:53 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir